22. září 2013

Stále nechápu, jak si někteří lidé můžou myslet, že nejíst a tím hubnout je zdravé. Můj názor je tedy opačný. Podle mě, pokud (zvláště dámy) budete na tělo zlé (nedáte mu najíst), řekne si, že si musí dělat zásobu na horší časy. A to potvrzují i odborníci. Pokud žena nejí déle jak 3-4 hodiny, její metabolismus se zpomaluje. Dříve to byla obrana proti hladomoru.

Nejdříve doporučuji si rozmyslet, co vlastně chcete. Pokud chcete hubnout, udržovat si svou váhu nebo „zdravě“ přibrat, doporučuji si založit účet na www.kaloricketabulky.cz. Na těchto stránkách si nastavíte svou hmotnost, cílovou hmotnost a program vám spočítá, kolik by jste toho měli jíst. Do programu to můžete i zadávat snědené jídlo, tím pádem odpadá složité počítání.. Navíc si můžete program stáhnout do mobilu.

Za co bych opravdu střílela je věta: „Nejím po páté hodině.“. To je asi ta největší chyba, pokud nechodíte spát nejpozději v devět hodin.

Například já měla problém s tím, kolik toho mám jíst. Což také vyřešili kalorické tabulky. Následně přišla otázka: „Jak by měla být jídla rozložena?“. Na to mi odpověděl tento článek http://www.viviente.cz/jak-si-sestavit-vyvazeny-jidelnicek/ . Podle tohoto článku si budu připravovat svá jídla do školy. Tím je jasné, že nebudu uvádět gramáž, protože to ani nemá smysl.

Denní cílová hodnota je  5 000 - 5 500 kJ
Snídaně - 1 000 kJ až 1250 kJ
Svačina -  250 kJ až 500 kJ
Oběd - 1 250 kJ až 1 500 kJ
Svačina  -  250 kJ až 500 kJ
Večeře - 1 250 kJ

Proč to dělám já? 

Mým hlavním cílem není hubnout. Asi před rokem a půl jsem začala sledovat pořad na Stream.cz Peklo na talíři, A dost! a Menu Domu. Všechny pořady se nějakým způsobem týkají jídel (A dost  je D-Test, ne vždy se týká potravin). Takže jsem zkusila jíst jen domácí potraviny s minimálním počtem „éček“ a výsledek se dostavil! Přestala jsem být tak unavená a bez energie. Efekt je vidět až tak po půl roce, takže to chce jistou dávku trpělivosti. Navíc jsem nejedla skoro vůbec smažená jídla, což výsledku napomohlo.

Nyní mám jít do školy a po naprosto domácí tří měsíční bio stravě, se mi jaksi opravdu nechce chodit do školních menz. Zaprvé kvůli chuti, to že tam jsou smažená jídla a kvalitě.

Kategorie:

0 komentářů:

Okomentovat