22. září 2013

Tuto kategorii jsem založila, protože jsem se rozhodla si nosit obědy do školy. Ovšem jak by měl takový zdravější oběd vypadat? To budu řešit právě v  této rubrice.
 
Problém začíná u obědových krabiček. Záměrně nepíši svačinové. Svačinových krabiček je na trhu mnoho a rozhodně není problém si vybrat. Zádrhel nastává ve chvíli, kdy si do svačinové krabičky chcete narvat oběd (nějaké těstoviny nebo salát). Krabičky jsou většinou kufříky nebo neodpovídají velikosti obědu.

 

Hledání krabičky

Když jsem se mírně vzdělala v oblasti „jak by měl vypadat správný oběd“, ták jsme zjistila, že obyčejná krabička na jídlo vám prostě nestačí, respektive potřebujete předělený box na oddělení zeleniny a masa. Ono hodit horké kuře na římský salát není nejlepší nápad nebo na salát hodit knackebroty.
 
Aladdin Beneto
Co mě vůbec nepřekvapilo, že pod pojmem: Lunch box (Obědová krabička) naleznete nepřeberné množství výsledků. Zato při vyhledávání: Obědová krabička naleznete akorát 0,6 l  moderní termo „kastrůlek“ Aladdin Bento, který je, dle mého názoru, značně neskladný do tašky. Jeho výhodou je schopnost udržení tepla/chladu a dělící nádoba. Jeho cena je přibližně 350 až 450 Kč. Také musím zmínit, že od této firmy mám láhev na vodu, se kterou jsem velice spokojená.
 
 
IKEA
Další krabička, která je cenově příznivější, je krabička KRUZ od firmy IKEA za 99 Kč. Na výběr máte ze tří rozměrů. tato krabička má sice dělení, ale jde vyndat, takže pokud si uděláte salát a vedle toho nacpete suchar, dá se předpokládat, že se rozmočí. Také si nejsem jistá, jestli by se případná tekutina nevylila do tašky.
 
Lock&Lock
Tato firma vyrábí vzduchotěsné krabičky i s dělící přepážkou. V porovnání s ostatními svačinovými/obědovými boxy, je to můj i cenový favorit. Krabička stojí přibližně 95 Kč.
 
Monbento (viz první obrázek)
To je takové Ferrari menzy obědovými krabičkami (cenou, kvalitou i dizajnem). Například pro mě jako vysokoškoláka se hodí její rozměr i obsah (1 l). Krabičky jsou vzduchotěsné, mají přepážku a vrchní část je určená pro příbor. Tak jo u všech luxusnějších věcí je i cena vysoká - 749 Kč (www.zoot.cz). 

Kategorie:

0 komentářů:

Okomentovat